11. PZU Półmaraton Warszawski: 10 tysięcy zapisanych!

Już ponad 10 tys. osób dokonało rejestracji na 11. PZU Półmaraton Warszawski. Luty to ostatni miesiąc podstawowej opłaty startowej. Od 1 marca ceny pakietów wzrosną z 80 do 120 zł za wariant z koszulką bawełnianą oraz ze 115 do 155 zł za wariant z koszulką techniczną adidas. Tegoroczna edycja wiosennego biegu wystartuje 3 kwietnia z Placu Trzech Krzyży i prowadzić będzie po obu stronach Wisły.
Aż pół tysiąca z biegnących w tym roku będą stanowili uczestnicy charytatywnej akcji #BiegamDobrze. Dobroczynni biegacze w tej edycji zebrali już 250 tys. zł na rzecz organizacji-beneficjentów. Wśród podmiotów, na rzecz których prowadzone są zbiórki znalazły się: Fundacja Rak’n’Roll, WWF, Fundacja Wcześniak, Fundacja Dzieci Niczyje, Fundacja Synapsis oraz Amnesty International. Choć rejestracja ścieżką charytatywną zakończyła się 15 lutego, uczestnicy dalej mają możliwość weryfikowania swoich wyzwań i zamierzonych celów. Zbiórki uczestników #BiegamDobrze prowadzone będą do 13 kwietnia.

(c) Wszelkie prawa zastrze¿one, fot: www.sportografia.pl

W tym roku Półmaraton po raz pierwszy wystartuje z Placu Trzech Krzyży i pobiegnie m.in. Traktem Królewskim, Placem Piłsudskiego, Nowym Miastem, Starą Pragą i Łazienkami Królewskimi. Kolorytu biegowi powinna dodać przeprawa na drugi brzeg Wisły mostami Gdańskim i Świętokrzyskim.

Zeszłoroczna edycja PZU Półmaratonu Warszawskiego zgromadziła 13 tys. uczestników i ustanowiła rekord frekwencji biegów w Polsce.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJaka jest Twoja ulubiona marka butów biegowych?
Następny artykułSwoboda vs Schippers – która okaże się szybsza w Glasgow? Głosujemy!
Biegacz z ponad 10 letnim stażem, pomysłodawca i współwłaściciel serwisu. Właściciel grupy medialnej MSI Media. Zaangażowany w wiele projektów, ale Biegologia to jego oczko w głowie. Efektem jego kreatywności i pomysłowości jest obecny layout Biegologii, który jest czytelny, funkcjonalny i cieszący się bardzo dobrymi opiniami wśród biegaczy. Jest odpowiedzialny za techniczną sferę funkcjonowania portalu - dzięki niemu wszystko działa jak należy, a nasi drodzy czytelnicy mogą każdego dnia odwiedzać Biegologię w poszukiwaniu nowych informacji. Marcin jest również osobą odpowiedzialną za reklamę w naszym serwisie zatem w przypadku chęci nawiązania współpracy, prosimy kontaktować się mailowo na adres: