5 noworocznych postanowień biegowych, które dasz radę spełnić!

Czy robienie sobie noworocznych postanowień ma sens? Niekoniecznie:) Przeważnie i tak nic z tego nie wychodzi – mamy zapał przez pierwsze dni czy tygodnie, a potem d…a. Może więc tym razem kilka postanowień, które łatwo zrealizować i które każdy da radę podtrzymać przez cały 2017 rok? Oto moje 5 super prostych propozycji. Koniec z narzucaniem sobie nie wiadomo jakich celów, koniec z presją zrzucenia rekordowej liczny kilogramów w ciągu roku! Te postanowienia pozwolą Ci biegać lepiej, ale też zdrowiej, a przede wszystkim bez chorej presji, bo spełnić je – jest bardzo łatwo:) Zapraszam serdecznie do wdrożenia tych kilku niezwykle fajnych nawyków. 

Nie zaczynamy zawodów „na pełnej epie”!

Innymi słowy – myślimy nad swoim tempem od początku każdych zawodów. Nie dajemy się ponieść endorfinom żeby później nie cierpieć. Biegniemy właściwym dla siebie tempem, nie patrzymy na innych i robimy swoje. Dzięki temu nie cierpimy na końcówce każdych zawodów tak jak dotychczas, łatwe i jakże przydatne! Zachęcam:)

1
2
3
4
5
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułCzy po sylwestrowej imprezie warto iść z rana pobiegać na kacu?
Następny artykułBieganie zimą – lepiej dłużej i wolniej!
Tomasz Peisert
Redaktor naczelny, współwłaściciel, biegacz – amator od 15 lat. Gdy zaczynał biegać, nie miał o tym pojęcia, ale od razu porwał się na… maraton. Popełnił chyba wszystkie możliwe błędy początkujących biegaczy, ale zgłębiając wiedzę i trenując systematycznie w końcu złamał granicę 3 godzin w maratonie. Teraz zdobytym doświadczeniem dzieli się z innymi, prowadząc grupy treningowe oraz tworząc poczytne teksty/felietony. Pisze to co myśli, często kontrowersyjnie, ale nigdy nie ukrywa faktów. Jego aktualne rekordy życiowe to: maraton 2:56:47, półmaraton 1:18:17, 10km - 35:19.