Marka Reebok z nową ambasadorką!

Mistrzyni Świata UFC, Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką marki Reebok! 

Marka Reebok podpisała właśnie kontrakt ambasadorski z Joanną Jędrzejczyk – jedną z najbardziej uzdolnionych polskich zawodniczek MMA. Jędrzejczyk jest pierwszą Polką w największej i najbardziej prestiżowej organizacji MMA na świecie – UFC. Szybko też stała się mistrzynią wagi słomkowej UFC, pokonując w marcu 2015 roku Carlę Esparza. Parę dni temu w czasie walki wieczoru na gali w Berlinie, Joanna udowodniła, że nie zamierza rozstawać się z pasem mistrzowskim, pokonując przez techniczny knockout Jessicę Penne.

Jędrzejczyk uosabia wszystko, co marka Reebok uznaje za najważniejsze w sporcie: odwagę, determinację oraz pokonywanie granic, które każdego dnia stawia przed nami nasze własne ciało. Choć sporty walki uważane są za mało kobiecą dyscyplinę, Mistrzyni Świata UFC niejednokrotnie pokazała podczas starć kobiece piękno prawdziwej wojowniczki, która za każdym razem odkrywa swoją siłę na nowo.
Reebok konsekwentnie pokazuje, że fitness może być naprawdę wymagający.” – mówi Jędrzejczyk. „Cieszę się, że razem będziemy mogli inspirować kobiety w Polsce trenowania jak fighterki. Plan oparty o MMA, boxing, czy kickboxing to gwarancja doskonałej formy”.

Joanna Jędrzejczyk_4

Ogłoszona w grudniu 2014 współpraca marki Reebok z organizacją UFC zelektryzowała świat mieszanych sztuk walki. Obie strony reprezentują podobne podejście do fitnessu. Polega ono na ciągłym stawianiu sobie wyzwań i testowaniu swoich ograniczeń. Marka Reebok pragnie wspierać społeczność zjednoczoną przez fitness we wspólnym celu – bycia najlepszą wersją samych siebie. Trudno wyobrazić sobie w Polsce lepszą ambasadorkę tego podejścia, niż popularna JJ.

Kolejne zwycięstwa Jędrzejczyk stawiają ją na szczycie w swojej kategorii, co powoduje, że staje się zarazem wymarzonym przeciwnikiem dla coraz silniejszej grupy pretendentek do przejęcia tytułu. Marka Reebok pragnie wesprzeć ją w jej dalszych osiągnięciach na ringu UFC, podobnie jak wspiera wielu innych sportowców walczących w tej organizacji, m.in. Rondę Rousey, która przetarła szlak Joannie i jako pierwsza kobieta podpisała kontrakt z UFC.

UWAGA: Powyższa informacja prasowa nie ma bezpośredniego związku z bieganiem. Jest to jednak potwierdzenie, że polityka marki Reebok jest wielokierunkowa i obejmuje bardzo różne dyscypliny, w tym również fitness, crossfit, a nawet sporty walki.

Umowa z Joanną Jędrzejczyk jest na pewno dobrą i przemyślaną decyzją zarządu i w pełni ją popieramy, ale jako przedstawiciele środowisk biegowych mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zobaczymy również większe zaangażowanie marki w eventy biegowe.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJabra Sport Coach Wireless – muzyka + trening w nowym wymiarze
Następny artykułPonad 1000 biegaczy z objawami zatrucia norowirusem po biegu w błocie!
Tomasz Peisert

Redaktor naczelny, współwłaściciel, biegacz – amator od 15 lat. Gdy zaczynał biegać, nie miał o tym pojęcia, ale od razu porwał się na… maraton. Popełnił chyba wszystkie możliwe błędy początkujących biegaczy, ale zgłębiając wiedzę i trenując systematycznie w końcu złamał granicę 3 godzin w maratonie. Teraz zdobytym doświadczeniem dzieli się z innymi, prowadząc grupy treningowe oraz tworząc poczytne teksty/felietony. Pisze to co myśli, często kontrowersyjnie, ale nigdy nie ukrywa faktów. Jego aktualne rekordy życiowe to: maraton 2:56:47, półmaraton 1:18:17, 10km – 35:19.