Motywacja do biegania zimą – 10 najlepszych sposobów!

bieganie w zimie

Mamy zimę. Większość z nas jest w trakcie nabijania kilometrów pod starty wiosenne. Zwiększona objętość treningów to także wydłużony czas biegu. Bywa, że w takie zimowe bieganie wkrada się monotonia, która potrafi skutecznie odebrać motywację i chęci do dalszego biegania. Nie jest to jednak sytuacja bez wyjścia! Bieganie nie musi być nudne, a kilka urozmaiceń może pomóc Tobie w przezwyciężeniu zimowego marazmu. Oto dziesięć najlepszych patentów.

 

Winter Cross-country Running

 

 

Wybieraj różnorodne trasy

Bieganie jedną i tą samą trasą może zbrzydnąć każdemu. Znajdź w okolicy trasę, której jeszcze nie znasz, pobiegnij w miejsce, które być może często mijasz, ale do niego nie zabiegasz, bo nie jest Ci po drodze. Możesz wierzyć lub nie, ale zmiana trasy potrafi zdziałać cuda. W weekend zabierz swych biegowych przyjaciół za miasto i na biegowo poznajcie różne ciekawe tereny. Nie będziesz się nudzić, a kilometry zlecą przyjemniej niż zwykle.

 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułHistoria New Balance w pigułce
Następny artykułWings for Life 2015
Tomasz Peisert
Redaktor naczelny, współwłaściciel, biegacz – amator od 15 lat. Gdy zaczynał biegać, nie miał o tym pojęcia, ale od razu porwał się na… maraton. Popełnił chyba wszystkie możliwe błędy początkujących biegaczy, ale zgłębiając wiedzę i trenując systematycznie w końcu złamał granicę 3 godzin w maratonie. Teraz zdobytym doświadczeniem dzieli się z innymi, prowadząc grupy treningowe oraz tworząc poczytne teksty/felietony. Pisze to co myśli, często kontrowersyjnie, ale nigdy nie ukrywa faktów. Jego aktualne rekordy życiowe to: maraton 2:56:47, półmaraton 1:18:17, 10km - 35:19.