Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki – CrossFit, Andrzeja Bogdała – Running, Karoliny Erdmann – Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk – Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki – Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu. 

 

- REKLAMA -

Każda walka to jest nowa droga. Każdego dnia powinniśmy wyznaczać sobie nowe marzenia, nowe cele, żeby się rozwijać. Często jednak, chcąc je osiągnąć, trzeba opuścić swoją strefę komfortu i nie patrząc na ból i zniechęcenie, napierać do przodu” – dopingowała uczestników treningu #escapezone Joanna Jędrzejczyk, która sama ćwiczyła z nimi w czterech grupach, próbując swoich sił w Jodze – pozycji wojownika, w Dance – kroku two-step, na CrossFit – ćwiczenia burpees, czy na Runningu – skipów.

 

Joanna Jędrzejczyk za najważniejsze w podejściu do sportu uznaje odwagę, determinację oraz przekraczanie własnych granic, o czym opowiadała i co udowodniła także podczas krótkiego treningu #escapezone w starciu z numerem 1 polskiego CrossFitu – Bartkiem Lipką.

 

 

Dodatkowym działaniem będzie zaangażowanie zwykłych ludzi do tego, aby przekraczali swoje granice, poprzez zachęcenie ich do wzięcia udziału w akcji #escapezone – pokaż nam, jak wychodzisz ze swojej strefy komfortu. Akcję tę Reebok zrealizuje na kanałach własnych w mediach społecznościowych.

„Be More Human” to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze – ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie.  Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia. Dłoniach, które opowiadają, co przeżyli, z czym się mierzyli i jaką walkę stoczyli. To opowieść o tym, że każdego człowieka, od pierwszych chwil życia aż po ostatnie, kształtuje to, co robi, z czym się zmierza i jakie granice przekracza.

„W tegorocznej kampanii Be More Human chcemy dalej inspirować ludzi, aby stawali się lepszą wersją samego siebie. Chcemy pokazać, że liczą się zarówno sukcesy jak i porażki. Bo te porażki nas kształtują najbardziej i powodują, że stajemy się lepszymi ludźmi w sferze fizycznej, mentalnej i społecznej. Nie jest istotne, co wrzucamy na social media, liczy się to, co przeżywamy i jak mocno się staramy.” – mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.

 

Start nowej odsłony kampanii Reebok Be More Human oraz premiera spotu „Hands” miała miejsce 19 stycznia.