Przyspiesz na wiosnę – indywidualne treningi w Poznaniu!

Często zdarza się nam, że po zimie czujemy się zamuleni. Brakuje nam prędkości i nie możemy wejść na wyższe obroty. Powody mogą być różne, ale są sposoby na to aby zacząć biegać szybciej.

Zwykłe bieganie może tutaj niewiele pomóc więc z pomocą przychodzą specjalne treningi, które pobudzą organizm, nadadzą mu świeżości i spowodują, że nogi zaczną się „kręcić”.

Moją propozycję kieruję do osób, które chciałyby w kwietniu popracować ze mną nad szybszym i bardziej efektywnym bieganiem. Nie jest to klasyczna oferta trenerska, ale akcja mająca na celu Twoje przyspieszenie! Zajęcia będą się odbywać na poznańskiej Malcie oraz na stadionie Śródka i będą prowadzone indywidualnie. 

- REKLAMA -

W ramach miesięcznej współpracy proponuję Ci 4 spotkania treningowe, z których każdy będzie miał formę instruktażu i każdy będzie zawierał inną jednostkę treningową. Dni treningów będą ustalane indywidualnie, tak aby dopasować Twój czas do mojego.

  • Trening 1 – Malta. Ocena techniki biegu i ogólnej wydolności, ustalenie słabych punktów, klasyczny trening OWB1 (od 8 do 12km) z instruktażem przebieżek na końcu. Czas trwania od 70 do 90 minut.
  • Trening 2 – trening na stadionie Śródka, omówienie specyfiki biegania biegania po bieżni oraz różne warianty biegów interwałowych, ustalenie prędkości przelotowych i czasu odpoczynku. Czas trwania około 60 minut.
  • Trening 3 – spotkanie na Malcie i trening HIIT (High Intensity Interval Training) jako idealna jednostka na poprawę szybkości i wydolności. Instruktaż + ocena poprawności wykonania. Czas trwania około 45min.
  • Trening 4 – trening podbiegów (prawidłowa technika, określenie tempa oraz czasu odpoczynku). Spotkanie na Malcie, czas trwania około 60 minut.

Oprócz powyższych treningów otrzymasz również swój indywidualny plan treningowy pod wybrany przez Ciebie start. Po tych czterech spotkaniach sam zdecydujesz czy to Ci wystarczy czy chcesz podjąć ze mną stałą współpracę.

Koszt miesiąca takiej współpracy to 250zł (4 treningi + plan treningowy i stały kontakt mail/tel).

Od kilku lat pracuję z wieloma zawodnikami i zawodniczkami.  Mój progres na przestrzeni 14 lat biegania wygląda następująco:

10km – z 65:15 na 35:48

Półmaraton – z 1:57:11 na 1:18:17

Maraton – z 3:57:54 na 2:56:47

A poniżej niektóre z moich osiągnięć:

1 miejsce w OPEN VI Maratonie Jastrowskim – 2:57:17

2 miejsce w OPEN I Maratonie Winnic – 3:04:32

2 miejsce w OPEN w VII Półmaratonie Jastrowskim – 1:22:01

6 miejsce w OPEN w Półmaratonie w Pszczewie – 1:19:57

Uzyskanie wyniku 1:18:17 podczas 3 Poznań Półmaratonu

Zapraszam serdecznie do współpracy!

Skontaktuj się ze mną – tomasz.peisert@biegologia.pl 

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułII Olszak Półmaraton – galeria zdjęć
Następny artykułBieg Burzyński – 10km w scenerii, która zapiera dech w piersiach!
Tomasz Peisert
Redaktor naczelny, współwłaściciel, biegacz – amator od 15 lat. Gdy zaczynał biegać, nie miał o tym pojęcia, ale od razu porwał się na… maraton. Popełnił chyba wszystkie możliwe błędy początkujących biegaczy, ale zgłębiając wiedzę i trenując systematycznie w końcu złamał granicę 3 godzin w maratonie. Teraz zdobytym doświadczeniem dzieli się z innymi, prowadząc grupy treningowe oraz tworząc poczytne teksty/felietony. Pisze to co myśli, często kontrowersyjnie, ale nigdy nie ukrywa faktów. Jego aktualne rekordy życiowe to: maraton 2:56:47, półmaraton 1:18:17, 10km - 35:19.