Czy na pewno biegasz skutecznie? Nasz test da Ci odpowiedź!

0

test1

Odpowiedzi – punktacja

  1. A – 1, B – 2, C – 3
  2. A – 1, B – 2, C – 3
  3. A – 3, B – 2, C – 1
  4. A – 3, B – 1, C – 2
  5. A – 1, B – 3, C – 2
  6. A – 2, B – 1, C – 3
  7. A – 2, B – 3, C – 2
  8. A – 1, B – 2, C – 3
  9. A – 3, B – 2, C – 1
  10. A – 2, B – 3, C – 1

 

Analizując tę punktację nie będziemy oczywiście wysnuwać pochopnych wniosków jak to bywa w tego typu testach. Mogłeś w końcu w pierwszych pięciu pytaniach uzyskać 15 punktów, a w pozostałych zaledwie 5 (choć to mało prawdopodobne). Nie będziemy się więc bawić w szczegółowe analizy i wróżbiarskie próby określenia jakim jesteś biegaczem – w końcu skuteczne bieganie jest kompilacją naprawdę wielu czynników. Damy Ci jednak kilka wskazówek w oparciu o wynik jaki uzyskałeś, co może Ci się przydać w Twoim dalszym trenowaniu.

Jeśli uzyskałeś wynik pomiędzy 25, a 30 punktów to Twoje bieganie jest wysoce skuteczne. Dzięki pewnym zmianom, które możesz wprowadzić w oparciu o analizę pytań, w których uzyskałeś najniższą punktację – masz szanse na poprawę swojej życiówki i jeszcze lepsze, bardziej efektywne bieganie.

Wynik z przedziału 20-25 jest również przyzwoity, choć w tym przypadku błędów jest zapewne znacznie więcej i sporo elementów Twojego treningu wymaga poprawy. Jesteś jednak w dobrej sytuacji, bo wiele rzeczy robisz prawidłowo. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i popraw w pierwszej kolejności te rzeczy, za które otrzymałeś 1 punkt.

Wynik poniżej 20 świadczy niestety o tym, że biegasz jeszcze mało skutecznie. Być może jesteś początkującym biegaczem albo brakuje Ci wiedzy lub motywacji. Tobie w szczególności przyda się analiza Twoich odpowiedzi i pamiętaj – każdy od czegoś zaczynał. Wróć do tego testu za jakiś czas, a może się okaże, że Twoja determinacja i nabyta wiedza pozwoli Ci na uzyskanie znacznie większej liczby punktów.

Na koniec pamiętaj – bez względu na to ile uzyskałeś punktów – możesz być z siebie dumny. A wiesz dlaczego? Dlatego, że większość naszego społeczeństwa w ogóle nie mogłaby do tego testu zasiąść, bo nie biegają. Ty jesteś biegaczem – nieważne jakim, ale biegasz, a dzięki temu testowi możesz zwrócić uwagę na swoje błędy – poprawić je i biegać jeszcze lepiej. Do zobaczenia na biegowych ścieżkach!

 

Komentarze Facebook